Reklamace

Poškozená zásilka - Postup reklamace přepravní služby

Zboží obvykle doručujeme prostřednictvím našich smluvních partnerů "dopravců", které jsme vybrali s ohledem na cenu, ale i kvalitu a rychlost služeb. Přesto se může stát, že k Vám zásilka přijde poškozená. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Zásilku si vždy prohlédněte za přítomnosti přepravce.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, promočený, atd.) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky nebo zásilku nepřebírejte.
  3. Zásilky, které expedujeme z našeho skladu, balíme velmi pečlivě a nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka nebyla dobře zajištěná. V tom případě by totiž ani nebyla k dopravě převzata.

Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u dopravce. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Dopravce je povinen takový zápis sepsat.

V případě problému s dopravní službou nebo i při nepatřičném chování zaměstnance přepravní služby nám napište na adresu info@boty-pracovni.cz. Do předmětu můžete uvést "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo dokladu. Váš problém budeme řešit s přepravcem a oznámíme Vám další postup.

Poškozené zásilky Vám nesmí znepříjemňovat nákup v našem eShopu a nemají být Vaší starostí.

Reklamace zásilky - Nekompletní zásilka - Neshoda s objednávkou

Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky. Stejně tak je-li zásilka nekompletní nebo obsah zásilky nesouhlasí s objednávkou resp. doklady napište na email: info@boty-pracovni.cz. Do předmětu emailu napište Reklamace zásilky a popište důvod reklamace, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo dokladu. Váš problém budeme řešit s přepravcem případně s expedicí a oznámíme Vám další postup.

Při reklamacích zboží se řídíme platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů.

V případech, kdy jste obdrželi:
- zboží poškozené
- zboží došlo nekompletní
- došlo Vám jiné zboží, než jste si objednali (velikost, barva, došlo k záměně zásilek, atd.)

můžete tyto zásilky reklamovat.

O reklamaci informujte nejdříve naše zákaznické oddělení na emailové adrese info@boty-pracovni.cz. O dalším postupu Vás budeme okamžitě informovat.
Po posouzení oprávněnosti reklamace na naší straně Vám zašleme vyjádření a v případě, že bude reklamace oprávněná, zašleme Vám zboží nové nebo Vám vrátíme peníze na účet, který nám v emailu uvedete. Způsob vrácení a výměny zboží musí být vždy dohodnut předem a to písemnou formou např. prostřednictvím emailové komunikace.

Bez uzavřené dohody nám zboží zpět nezasílejte.

Doprava reklamovaného zboží - Místo uplatnění reklamace

Reklamované zboží musí zákazník doručit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. Postup uplatnění reklamace je dán "Reklamačním řádem" . Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží nebo bude zboží doručeno dopravcem na náklady prodávajícího.

Pro uplatnění reklamace a zahájení reklamačního řízení je třeba současně s reklamovaným zbožím doručit:

1. Doklad o nákupu zboží
2. Původní, originální a nepoškozený obal
3. Přesný popis závady (pokud možno i s upřesněním za jakých podmínek se závada projevuje)


Místo uplatnění reklamace - Kontaktní místo pro osobní odběr a zasílání reklamací:

SEGMENTA SYSTEMS, s.r.o.
V okruží 10
130 00 PRAHA 3

Mobil:       +420 773 287 656
E-mail:     info@boty-pracovni.cz

Provozní doba: Po-Pá 8:00 - 16:00 hod.

Vrácení zboží a peněz

Zákazník eShopu www.boty-pracovni.cz, který uskutečnil nákup prostřednictvím tohoto internetového obchodu má právo na vrácení zboží a peněz bez udání důvodů do 14-ti dnů od uskutečnění nákupu.

Zboží nezasílejte zpět "NA DOBÍRKU". Takto zaslané zboží nebude převzato.

Podmínky pro vrácení zboží a peněz:

  1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14-ti dnů po převzetí zboží.
  3. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie daňového dokladu / faktury.
  4. Vracíme pouze peníze za zboží, nikoliv za poštovné, dobírečné, balné atd.
  5. Peníze za vrácené zboží zasíláme na bankovní účet zákazníka.
  6. U firem a tam, kde byly daňové doklady vystaveny s IČ a DIČ vracíme peníze na základě potvrzeného Dobropisu.

EET